מתנפחים

מתנפחים להשכרה האטרקציה המושלמת לילד שלך 

vpsnews

מתנפחים להשכרה האטרקציה המושלמת לילד שלך 

מתנפחים להשכרה  הם האטרקציה המושלמת עבור כל יום הולדת, מסיבת סיום שנה, פעילות כיתתית וכדומה. בעבר ימי ההולדת של הילדים נחגגו בצורה פשוטה יותר, עם כמה חברים ועוגת שוקולד מצופה בסוכריות צבעוניות. אך היום כל מסיבת יום הולדת הופכת להפקה קטנה שצריך לארגן כמה חודשים מראש. כל אחד יודע כי מסיבת יום הולדת דורשת נוכחות של אטרקציות שונות ומגוונות, כדי להעסיק את הילדים ולהניח למבוגרים כמה דקות של נחת. כדאי לעיין בפעיליות  המומלצות על ידי משרד החינוך.  ברגע שהאטרקציות לא מספיק מושכות או לא מספיק מעניינות, הילדים מתחילים להשתעמם, דבר שמתבטא בצעקות, צרחות, מכות והרס כללי של הבית או הגינה. לכן חייבים לארגן אטרקציה משעשעת שתעסיק אותם לאורך זמן ותעניק להם זיכרון מתוק מיום ההולדת הזה. השכרת מתקנים מתנפחים היא הפתרון האידיאלי לכל גיל ולכל מטרה, הילדים יכולים ליהנות במשך שעות ולהעסיק את עצמם בצורה בטיחותית ויצירתית.

מתנפחים
מתנפחים

מדוע כדאי להזמין מתנפחים להשכרה?

מכל האטרקציות השונות שניתן להזמין למסיבת יום הולדת, מתקנים מתנפחים ליום הולדת הם הפתרון האולטימטיבי. ראשית כל, לעומת אטרקציות אחרות שצריך להזמין לפחות חודש מראש, ניתן לתאם הזמנה של מתקנים מתנפחים כמה ימים לפני מועד האירוע. כמו כן, אטרקציות אחרות המיועדות לילדים כמו הזמנת ליצן או קוסם, מעסיקות את הילדים במשך כשעה בלבד. אך היום ואירוע יום הולדת נמשך בדרך כלל כ3 – 4 שעות, יש צורך לדאוג לילדים לתעסוקה מעניינת בשאר הזמן כדי שלא יתחילו להשתולל ולהתפרע. חשוב לקחת בחשבון שלא כל ילד יתחבר לליצן יום הולדת, ויש ילדים שאף יפחדו ממנו ולא ירצו להתקרב להפעלה שהוא מעביר. מעבר לכך, בהיבט הכלכלי, אין ספק כי מתנפחים להשכרה בחדרה הם האופציה הזולה ביותר מבין שאר האטרקציות הפופולריות של היום.

מתנפחים
מתנפחים

מספר דברים שכדאי לדעת לגבי מתנפחים להשכרה

דבר ראשון, חשוב לציין כי מתקנים מתנפחים אמורים להיות קרקע בטוחה להשתוללות והתפרעות של הילדים. לכן כדאי לבדוק עם החברה ממנה משכירים את המתקנים המתנפחים, כי אכן המתקנים המתנפחים בעלי תו תקן ישראלי. עובדה זו תעניק לכם את השקט הנפשי להתפנות לדבר עם חברים והורים אחרים, בעוד הילדים מוציאים אנרגיות בקפיצות והשתובבות. ניתן להזמין לאירוע מגוון רחב של מתקנים מתנפחים, החל מטירת קסמים מכושפת ועד לזירת היאבקות חופשית או מגלשות בגדלים וצורות מגוונים. חשוב להתאים את סוג המתקנים לגיל הילדים, היות וישנם מתנפחים שמתאימים יותר לפעוטות, בעוד אחרים יכולים לשמש גם את ההורים שניחנו בראש צעיר ופתוח.

לסיכום, הזמנת מתנפחים להשכרה  היא הדרך האופטימלית לחגוג יום הולדת לילד בצורה מעניינת ומשעשעת. כל ילד ישמח לקפוץ ולהשתולל על המתקנים המתנפחים, תוך כדי הוצאת אנרגיה ומשחק מהנה עם החברים. מומלץ לארגן את המתקנים המתנפחים כחצי שעה לפני שהילדים מגיעים, כדי שהכול יהיה מוכן לאירוע

ניתן להתרשם מקטלוג המתנפחים באתר השכרתמתנפחים.net