השכרת אוהלים בצפון

ציוד לאירועים

אוהלים משמשים למטרות שונות ומגוונות מאוד, כך שאפשר למצוא אותם בכל מיני מקומות בתצורות שונות. כל אוהל והתפקיד שלו, כל אוהל והמטרה שלשמה הוקם. האוהל הוא צורה נוחה מאוד לשכן אנשים בחופשות לצורך לינה, לצורך מתן מחסה, לצורך אירוח אנשים באירועים מסוגים שונים, ולצורך הקמת מקומות שבהם אפשר לעבוד בשטח לכמה שעות, כמו בשירותי קייטרינג למשל. לכל אוהל יש גם את הגודל ויכולת הנשיאה שלו, והחומרים שמהם הוא עשוי כדי לשמש את המטרה הספציפית שלשמה שוכרים אותו. השכרת אוהלים בצפון יכולה אם כך להשתרע מאוהלים שמיועדים למשפחות וחברים בחופשות קמפינג, דרך אוהלי אבלים ועד אוהלים שמתאימים לאירועים ולשמחות. יחד עם האוהל אפשר בדרך כלל גם לשכור ציוד נלווה המתאים להזדמנות זו, כמובן, אם אתם יודעים מה עוד אתם צריכים, אבל כדאי מאוד לברר תמיד מה עוד ניתן לשכור כציוד נוסף לכל השכרת אוהלים בצפון. חבילת אוהל עם ציוד עד 15 איש יכולה לעלות מ-700 ליום ועד 1,500 ש' לשבוע, כולל כל מה שתצטרכו. חודש כזה יכול להגיע לכ-3,000 ש'.

אוהלים לחופשות וקמפינג

אוהלים לקמפינג וציוד נילווה
אוהלים לקמפינג וציוד נילווה

הצפון שלנו הוא כמו אירופה של הטיולים. ההרים והחורשות הטבעיות, יחד עם הכינרת וחופי הים התיכון והנחלים משמשים אבן שואבת לנופשים מכל הסוגים שאוהבים להקים אוהלים לצורך קמפינג. השכרת אוהלים בצפון מתייחסת פעמים רבות להשכרת אוהלים לנופשים שבאים מהבית גם ללא ציוד מתאים, וכך הם נזקקים להשלמות. אוהלים לחופשות מגיעים בכל מיני צורות וגדלים, לכל קבוצה בכל מספר אנשים, כך שעדיף לשכור אוהל כשיוצאים לחופשה ולהתאים אותו למספר הנופשים. זה עדיף פי כמה מאשר קניית אוהל למשפחה שגדלה וצריך להחליף בכל כמה שנים. לאוהל זה שוכרים גם שקי שינה ומזרנים מיוחדים, ציוד למטבחון ואפילו כיסאות ושולחנות או ספסלים, אם נוסעים בקבוצה ממש גדולה. חוויית הקמפינג נהדרת כאשר בוחרים אוהל נפלא שקל להקים, ובכל חנות השכרת אוהלים בצפון ישמחו להתאים לכם את האוהל שמתאים ליכולת הטכנית שלכם. בכל חופשה תוכלו להתנסות במיטב ההמצאות של אוהלים חדשניים.

אוהלים לאירועים

אוהל לאירוע
אוהלים חגיגיים לאירועים מיוחדים

השכרת אוהלים בצפון מתייחסת גם להשכרת אוהלים לאירועים שונים. האוהלים בימינו מגיעים בתצורות סגורות יותר או פתוחות, כמו גזיבו, כאשר אין יריעות שסוגרות אותו ולכן מאפשרות תנועה יותר חופשית פנימה והחוצה. אוהלים לאירועים שמוקמים במתחמים ייעודיים הם טרנד הרבה יותר נוח לעתים משכירת אולם או גן אירועים, משום שאתם גמישים יותר בבחירת המיקום של האירוע ויכולים ליהנות ממיקום נפלא בטבע, אם תרצו לעשות זאת. יחד עם האוהלים תוכלו לשכור גם שולחנות וכיסאות ואולי אפילו ציוד בישול. מחירי האוהלים נעים בין 1,150 ש' לאוהל קטן ובסיסי ועד אוהל ל-100 איש במחיר 2,000 ש'.

השכרת אוהלים בצפון לאבלים

אוהל אבלים
השכרת אוהלים בצפון לאבלים

אחת המטרות של אוהלים היא הקמת אוהל אבלים, כאשר למשפחה אין הרבה מקום בביתה, והרבה יותר מכובד ונוח לארח בחוץ. אוהל אבלים הוא דרך טוב היותר לקבל את המנחמים, מכובדת ונינוחה יותר כאשר יש מקום לכולם והאוהל מרווח מספיק כדי למצוא מקום לכל האנשים. זה מקל מאוד על המשפחה כאשר השבעה נערכת מחוץ לבית באוהל, במקום בביתה.

טיפים של המומחים:

כאשר אתם רוצים להשכיר אוהל ולא משנה אם זה לאירוע משמח או עצוב חשוב ליצור קשר עם חברה שממוקמת באזור שלכם כך שלא יהיה צורך בגביה נוספת של תשלום עבור ההובלה של האוהל. במקרים מסויימים יש אופציה לבצע איסוף מבית העסק שאתם משכירים ממנו וזו אופציה טובה מאוד ועדיפה במקרים רבים.

מעוניינים להשכיר אוהל לאירוע במחיר זול מאוד ? מומלץ להיכנס לאתר אוהלי הפסגה אשר מספק שירות השכרה של אוהלים לחינות,שבת חתן,הפרשת חלה,אוהלים לכל סוגי האירועים! כמו כן ניתן לקבל מידע בנושא השכרה של אוהל אבלים 24 שעות והזמנתו עד לבית המשפחה,ניתן להתקשר בהתראה קצרה במיוחד, והצוות המקצועי של אוהלי הפסגה יגיעו יום למחרת לבצע התקנה של האוהל המבוקש ויביא איתו ציוד נילווה מקצועי אשר מתאים לתקופת השיבה.

בהצלחה!