פורטל אינסטלטורס

אינסטלטור ודודי שמש אבנית מה שבינהם

שירותי אינסטלציה

מי מאתנו לא מנסה לחסוך כסף עד כמה שהוא יכול? אין כמעט מי שלא. ואכן, היום אנשים מחפשים כל דרך בשביל להוציא פחות, ואין סיבה לא לעשות את זה בעיקר בעולם כל כך יקר. היום כך יציאה מהבית עולה הון תועפות ויוקר המחיה מקשה על לא מעט אנשים, ויש דרכים שונות לחסוך בכסף כשאחת מהן היא החיסכון בחשמל. איך חוסכים בחשמל? אפשר רק על זה לכתוב אין ספור מאמרים, אבל אחת הדרכים הללו היא על ידי שימוש בדוד שמש, דוד שמחמם את המים ומאפשר לנו להתקלח עם מים חמים. מה הקשר בין שירותי אינסטלציה ודוד שמש? פשוט מאוד, מי שמתקין את הדוד הוא אינסטלטור מכיוון שמדובר על דוד מלא במים ובצנרת.

למה צריך בכלל דוד שמש?

נכון, אפשר לעשות שימוש בדוד חשמל, דוד שיצריך מאתנו להדליק אותו בכל פעם שאנו צריכים להתקלח או לעשות שימוש במים חמים לכל מטרה שהיא. אבל דוד שמש כשמו כן הוא, הוא צורך אנרגיה טבעית, הוא עושה שימוש בקרני השמש וממיר את האנרגיה שלה לחימום של המים. אם דוד השמש שלנו הוא בנפח המתאים ואם מצאנו שירותי אינסטלציה איכותיים להתקנה של הדוד, אין שום סיבה שלא יהיו לנו מים כל היום לאורך הקיץ. ישראל היא מדינה בה החורף לא גשום וקר מידי ויש לא מעט ימים שמשיים בחורף, כך שגם בחורף דוד השמש יחסוך לנו לא מעט כסף.

ניקוי אבנית בדוד

דוד שמש מורכב אם כן ממיכל עם מים ומצנרת שמחוברת אליו. כמו כל מיכל עם מים, גם דוד השמש יסבול מבעיית אבנית. האבנית נוצרת ממינרלים שמצויים במים, מינרלים שמופרדים מהם בזמן שמחממים את המים. האבנית נדבקת לרכיבי המתכת של גוף החימום ובמקרה שלנו לדוד השמש, ופוגעת ביכולת החימום של המיכל. אז מה עושים? פשוט מאוד, צריך טיפול תקופתי של אינסטלטור, צריך פעם בשנה שהוא יגיע ויעבוד על הדוד, ינקה אותו מהאבנית ויחליף את הפילטר של הדוד על מנת שיסייע בסינון האבנית בצורה יעילה.

איך למצוא איש אינסטלציה אמין ואיכותי?

פורטל אינסטלטורס

אם אתם מחפשים אינסטלטור אמין ואיכותי שינקה לכם את דוד השמש ויחליף לכם את הפילטר כדי שכמה שפחות אבנית תצטבר, אתם צריכים קודם כל למצוא איש מקצוע שיש לו ניסיון ספציפי עם דודי שמש. יש אינסטלטורים רבים בשוק אך אל כולם מתמחים באותם תחומים, ומי שעוסק בדודי שמש צריך להיות מישהו שעושה את זה ביום יום שלו.
את חשבון החשמל שלכם אתם יכולים להפחית בדרכים שונות ואחת המרכזיות שבהן היא על ידי שימוש בדוד שמש, ניצול של אנרגיית השמש על מנת לחמם את המים שאצלכם וליהנות ממקלחת כיפית עם מצפון נקי.

מחפשים מידע על ביובית? לחצו כאן