מאור מצברים

מאור מצברים: תשתמשו במצברים בצורה ידידותית לסביבה + טיפ (שלא יעבדו עליכם!)

רכבים

קשה לדמיין את אורח חיינו בלי המצברים, הסוללות החשמליות, תארו לכם שכדי להתניע את הרכב הייתם זקוקים להתחבר למקור מתח חשמל, המצברים בהחלט מעניקים לנו שירות חשוב.

הם כמעט כמו חמצן בשבילנו, המצברים הניידים והסוללות החשמליות, חיינו היו נראים אחרת לגמרי אם לא היינו משתמשים במקורות אנרגיה ניידים, את המצברים והסוללות אנו פוגשים כמעט בכל מוצר כיום, אמנם אנו רגילים לשמוע את המושג מצבר איכותי כקשור כך או אחרת לעולם הרכב, אולם מצברים מלווים אותנו כמעט בכל מהלך החיים, אם לא הם לא היה לנו איך להשתמש בטלפון הנייד בלי להיות מחובר למקור מתח חשמלי כל הזמן, לא היינו יכולים לגרום לרכב להתניע וגם לא היינו מסוגלים לדעת מה השעה המדויקת, המצברים בהחלט מספקים לנו שירות טוב וחשוב, אולם יחד עם התועלת שאנו מפיקים מהשימוש בהם, אנו עלולים לגרום גם לנזקים בעקבות השימוש במצברים.

קיימים סוגים שונים של מצברים, חלקם ידידותיים לסביבה וחלקם מזיקים לאיכות הסביבה.

אם אתם עומדים לפני החלפת מצבר או רכישה של מצבר, כדאי שתהיו מאלו שמחפשים את המצברים שהכי ידידותיים לסביבה, לעתים אתם מזמינים שירות של החלפת מצברים עד הבית, גם אז כדאי שתבקשו מראש מצבר ידידותי לסביבה, גם אם אתם יודעים בעצמכם איך מחליפים מצבר ואיך משיגים בקלות ובזול מצבר מדגם טוב, תמיד כדאי שתחשבו גם על הסביבה ולא תתפשרו כאשר מדובר באוויר אותו אתם נושמים.

לא רק הגזים והפסול שפולטים המצברים בעת הפעולה שלהם גורמים לזיהום אוויר, כמו מוצרים רבים אחרים, גם צורת הייצור והשיווק של המצברים גורמים לזיהום אוויר רציני, את המצברים הישנים נוטים יצרנים ומוסכים רבים להשמיד, למרות העובדה שניתן למחזר אותם ולהשתמש בהם כדי לייצר מצברים נוספים, אם איכות הסביבה חשובה לכם, רכשו מצבר, החליפו והטעינו את המצברים שלכם, רק לאחר שווידאתם שאתם מקבלים שירות מאחד כזה שממחזר את הפסולת של המצברים הישנים.

עולם הרכב מציע סוגי מצברים רבים ומגוונים, כדאי שתבחרו את המצבר הכי ידידותי לסביבה.

טיפ: מומלץ לרכוש מצברים חדשים, לרב עדיף עם 12 חודשי אחריות. המחיר של המצברים נעים בין 349שקלים ל-550שקלים אז שלא יעבדו עליכם!

טיפ2: מאמר מעניין בנושא קניה ומחירים של סוללות לרכב

ספקי מצברים בתל אביב:

מאור מצבריםמאור מצברים לרכבים – 0723341453

ספק מצברים בראשון לציון

לירון מצבריםלירון מצברים : 072-3921104