מעבר דירה בתל אביב

6 טיפים לעוברים דירה בתוך תל אביב

vpsnews

תל אביב עיר ללא הפסקה הרבה צעירים קובעים את משכנם בתל אביב מהרבה סיבות זוהי עיר שבה ניתן למצוא מרכזי בילוי לצעירים מקומות עבודה ולימוד ועוד ועוד סיבות טובות למה לגור בתל אביב. אך מכיון שהדרישה למגורים בתל אביב היא גבוהה וכיון שאספקת הדירות החדשות הולך ומצטמצם בתל אביב מחירי הדירות יקרים מאוד ובהתאם גם מחירי השכרת דירה גבוהים מאוד לכן רבים מהצעירים מעדיפים לגור בדירה עם שותפים על מנת להקרל מעליהם את השכירות הגבוהה וההוצאות הרבות. שירותי הובלות בתל אביב הינם מצרך מבוקש עקב המחירים היקרים נאלצים הרבה לעבור דירה ממקום למקום כי אינם יכולים להמשיך ולשלם את השכירות היקרה או שפשוו מצאו דירה יותר זולה או שנמאס להם לגור יחד עם שותפים לחיות עם שותפים לא חסר שיבות שחברות הובלה בתל אביב נהפכו להיות כה מבוקשות. מכיון שכך רבו חברות ההובלה בתל אביב והם צצות ונעלמות כפרטיות לאחר הגשם. הבאנו לכם מספר טיפים כיצד להתמודד עם חברות ההובלה השונות בתל אביב ועם מעבר הדירה עצמו.

בחירת חברת הובלות

בחירת חברת הובלות יכולה להיות כאב ראש לא קטן ההמלצה היא להתקשר לחברת הובלות עם המלצות אל תנסו להתפתות להתקשר לכל מיני מודעות המופיעות ברחוב של הובלות במחירים זולים ברוב המקרים מדובר  ב"חאפרים" שלא יודעים את העבודה ויכולים לגרום נזק ועוגמת נפש גדולה במעבר הדירה זה לא נחמד להגיע ליום המעבר עם כל בציוד כבר ארוז ומוכן והמוביל לא מגיע וגם לא מואיל בטובו לענות אפילו לטלפון. לכן חפשו אחר חברת הובלות בתל אביב בעלת מוניטין ונסיון עם המלצות מלקוחות קודמים.

מעבר דירה בתל אביב
בחירת חברת הובלות אמינה תחסוך לכם הרבה כאב ראש ומאמץ מיותר

שימרו חניה

בעיית החניה ידועה ומופרסמת בתל אביב לכן כדאי לשמור חניה מבעוד מועד כדי שיהיה מקום למשאית להחנות ולהעמיס את הציוד כדאי ורצוי לבקש מחברים או מכרים לשמור חניה גם סמוך לדירה שאתם מעוניינים לעבור אליה כדי שגם שם תוכל המשאית לעמוד ולפרוק את הסחורה.

קבעו שעה נוחה

ישנם שעות שלא כדאי לעבור בהם בתל אביב עם רכב פרטי כל שכן עם משאית הרחובות צרים וישנם פקקים איומים שיכולים לסחוב לכם שעות לכן בררו היטב מתי אין פקקים באזור שאתם רוצים לעבור אליו וקיבעו את זמן ההובלה לפי השעות הללו.

קחו בחשבון את הקומה

רוב הבניינים בתל אביב ישנים עם מדרגות צרות לא לכל מקום  ולכל קומה יכולים המובילים להעביר את הציוד שלכם לפעמים לא ניתן להעלות דרך המדרגות את כל הריהוט והציוד שלכם במקרה כזה תהיו חייבים להשתמש בשירות מנוף מיוחד להעלאת הריהוט אל תוך הבית דברו על זה מראש יחד עם המוביל והתייעצו עימו אם הוא יכול להעלות בכוחות עצמו או צריך להזמין מנוף מיוחד כמובן שמנוף כזה דורש תוספת של כסף לכן סכמו מראש את העניין הזה.

בררו לגבי אירועים בתל אביב

בעיר תל אביב מתקיימים הרבה אירועים במהלך כל השנה אירועים כאלו יכולים לגרום לפקקים וסגירת רחובות שלמים בעיר כדאי לבדוק באתר עיירית תל אביב לגבי אירועים הנערכים בסמוך למקום מגורכם ולמקום שאתם רוצים לעבור ולפי זה קיבעו את מועד ההובלה.

העבירו את כל השירותים שיש לכם בבית

לכולם ישנם שירותים שמשתמשים בהם בבית כגון אינטרנט כבלים וקווי טלפון דאגו להזמין טכנאי ולעשות שירות מעבר דירה לפני שתיכנסו לדירה החדשה.