למה נושא רכבים לפירוק הופך לחשוב יותר בשנת 2018

רכבים

רכב אחרי תאונה חייב למכור לפירוקהרבה אנשים לא מבינים את הנושא הזה של רכבים לפירוק. לפני שאנחנו נכנס אל הנושא הזה, אל המהות שלו, המשמעויות שלו, היתרונות והחסרונות שלו.

אספר לכם סיפור אישי קטן לו משמעויות רחבות כלפי המקצוע הזה. את העולם הזה הכרתי באופן מאוד לא צפוי. כאשר אשתי שתחייה, עשתה תאונה רצינית מאוד עם הרכב,. לאחר תאונת דרכים מצבה של אשתי היה בסדר תודה לאל, אך האוטו לא שרד, את שרידי הרכב שהלך טוטאלוס. מכרתי לאיש נחמד מאוד לפרנסתו. והופתעתי מאוד מהמחרים אותו קיבלתי. ביחס למצב הרכב.

  •  חסרונות פירוק רכב –

לכולנו אם נרצה או לא, יש רגש סנטימנטלי לרכב שלנו. בין אם הוא ישן ובין אם הוא חדש מהחברה. כולנו אוהבים את המכונית שלנו. הם עברו איתנו כברת דרך, ויש להם חלק בתקופה לא קטנה בחיים שלנו.

חסרון נוסף לפירוק רכבים זה הגישה שלנו – רובנו לא מכירים את התחום הזה של פירוק רכבים שהתפתח מאוד עם השנים. וחבל שכך. רובנו יוצאים מנקודות הנחה שאם נמכור את הרכב נצליח להשיג יותר כסף, ולאו דווקא התאוריה הזו היא הנכונה.

  • יתרונות פירוק רכבים –

שיקול כלכלי – לסל השיקולים שלנו יש להכניס ברצינות את השיקול הכלכלי. מאוד תלוי במצב הרכב, במידה והרכב ברמה שניתן למכור אותו ולהרוויח מעט כסף, ממליצים כמובן בחום. אבל במידה וזה גבולי, פירוק רכב משתלם יותר.

  • אפשרויות פירוק רכבים –

–          ישנם בעלי מקצוע בתחום שקונים מכוניות כאלה ולמעשה משקיעים בהם כסף קטן עבורם. בגלל כל מיני קשרים או שבבעלותם מוסכים וגארזים, לכן הם משפצים את הרכבים האלה ומצליחים למכור אותם ביוקר.

–          ישנם בעלי מקצועי בתחום שעם המכוניות האלה וביחס למצבם כלכלי להם לקחת חלקים טובים אשר קיימים במכונית ולהשתמש בהם לתיקון מכוניות אחרון וכו.

–          ישנם בעלי מקצוע בתחום אשר מוכרים ומתעסקים בברזל, מתכת, אלומיניום ועוד.

באופן כללי, אולי לימדו להתגלח על זקנם של אחרים. לכן אני ממליץ בחום לא לפסול את התחום הזה, ולתת הרבה דגש ביחס שלנו לבעלי המקצוע האלה בפרט ולתחום בכלל. אני חושב שכל מקרה לגופו, אבל כדאי לבדוק בעת הצורך והשימוש שלכם במכוניות.

אתר מומלץ של רכבים לפירוק ברשת

https://www.cartrasher.com – אתר זה מאוד מומלץ מצאתי בו מחירון רכבים לפירוק שמאוד עזר לי להבין כמה שווה הרכב שלי במקרה הספציפי שלי הרווחתי טיפה יותר

חשוב מאוד לקרוא גם על הורדת רכב מהכביש משרד הרישוי ( הורדת הרכב ורק לאחר מכן ביצור שליחת רכבים לפירןק )

http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=317:rechev-oradat&catid=64:rishayon-rechev-c&Itemid=91

1 thought on “למה נושא רכבים לפירוק הופך לחשוב יותר בשנת 2018

  1. אני מחפש למכור רכב אחרי תאונה ,הרכב עומד בצד הדרך שרוף לגמרה מציעים לי 400 שקל, האם זה מחיר טוב?

Comments are closed.