אצלנו בחצר – כל סוגי בניית פרגולה לחצר

עיצוב הבית

אצלנו בחצר איך משיגים בניית פרגולה לחצר ?

עם השנים, עומדים לרשותנו עוד ועוד סוגי פרגולות מחומרים שונים ולמטרות שונות. בבניית פרגולה לחצר, חשוב לשקול את השימוש הנדרש מהפרגולה ובהתאם לכך לבחור את חומרי הגלם.

כיום העיצובים לפרגולות מלוחות פלסטיק מאוד מושקעים וניתן לקבל פרגולות לחצר מפלסטיק בעיצובים מרשימים ויפים. יחד עם זאת, כאשר שוקלים בניית פרגולה לחצר, ישירות חושבים על פרגולה מעץ או אלומיניום. הדבר הנכון הוא לשקול את הצורך מהפרגולה ולהתאים את חומר הגלם לפי התכונות שלו.

בניית פרגולה לחצר

כאשר אתם ניגשים לבניית פרגולה לחצר, חשבו מה הצורך שלכם בפרגולה. האם יופי? האם הצללה תחת השמש, או מחסום מהגשם?

אם הפרגולה נבנית אכן ורק לשם יופי, בחרו לפי עיצובים שראיתם ואהבתם. כל חומר גלם אחר משדר אוירה ונוכחות אחרת. מראה העץ הוא טבעי וכפרי, האלומיניום יוקרתי וקר ומראה הפלסטיק מודרני ונעים.בניית פרגולה לחצר מלוחות פלסטיק יכולה להתבצע עם פלסטיק שקוף או אטום. פלסטיק שקוף, או חצי אטום משתלב בצורה מלאה בגינה הקיימת.ניתן גם לבחור פלסטיק אטום אשר מאפשר עיצוב פרגולה לחצר דומיננטית ובעלת נוכחות.

אם אתם מחפשים פרגולה לימות הקיץ, עליכם לקחת בחשבון כי בניית פרגולה לחצר מלוחות פלסטיק תספק הגנה מהשמש, אך תיצור חלל חם יותר תחתיה. לכן חייב שתהיה כניסת אויר טובה מתחת לפרגולה כדי שלא ייווצר מצב שהשמש לא מגיעה, אך תחת הפרגולה חם מדי.

בניית פרגולה לחצר מאלומיניום עם שילוב תריסים נפתחים, או פרגולת עץ יכולה מאוד להתאים. פרגולות אלו יאפשרו הצללה לצד זרימת אוויר נעים.

אם אתם מעוניינים בהגנה בפני הגשם, בניית פרגולת לחצר מלוחות פלסטיק תענה בדיוק על הצורך שלכם. תוכלו גם לבנות פרגולות אלומיניום עם תריסים חשמליים ולסגור את התריסים עד סופם. אם בחרתם בבניית פרגולת עץ לחצר שלכם, יש להוסיף יוטה או בד אחר מעל כדי לחסום את הגשם, זכור לעשות זאת בצורה מקצועית ומעוצבת כדי לא לפגוע בעיצוב הפרגולה הקיים.

בבניית פרגולה לחצר עומדים לרשותכם מגוון רחב של חומרי גלם. בחרו את חומרי הגלם לפי הצורך שלכם מהפרגולה לחצר וכך תיהנו משימוש לאורך שנים בפרגולה.