מתכוננים כמו שצריך וחסוכים בחברת הובלות בצפון

הובלות

איך להתארגן נכון לקראת ההובלה של חברת הובלות בצפון

בשעה טובה אתם עוברים לבית חדש או למשרד חדש. בכדי לעזור לכם בהובלה אתם פונים לחברת הובלות בצפון. הרבה מוטל על הכתפיים וגם על הידיים של חברת ההובלות בצפון, יש כמה דברים שאתם יכולים לדאוג להם בעצמכם כדי לאפשר העברה בטוחה יותר של כל הרכוש והחפצים היקרים שלכם.

חברת הובלות בצפון איכותית ומקצועית מציעה ביטוח בעבור כל הרכוש שלכם, אך אתם בהחלט לא רוצים להגיע למצב בו תצטרכו לחכות לכספי הביטוח ולהתחיל לחפש רהיטים חדשים. גם אם המקרר יישרט מעט בהובלה, מרבית הפעמים שלא תקבלו סכום כסף בעבור מקרר חדש ובכל זאת- המקרר החדש שלכם נהרס. לכן יש כמה דברים שאתם יכולים לבצע לפני ההובלה, שיבטיחו את הובלת הפריטים בצורה נכונה.

הקפידו על תיוג נכון של כל ארגז

הדבר הראשון הוא אריזה נכונה. קשה מאוד לסמוך על חברת הובלות בצפון שתוביל בשלמות את המקרר ולא תפגע בו כלל אפילו לא בשריטה קטנה- לכן עליכם להקל עליהם ולעטוף את המקרר, או כל רהיט אחר בניילון עבה מאוד. כך הרהיט לא יישרט ולא יצבור אבק או טביעות אצבעות של לכלוך.

אריזה נכונה חשובה גם בתוך הארגזים. אין לשים בארגז גדול כמה כלים בודדים של זכוכית למשל. יתכן שסיימתם לארוז הכל ונשארו כמה פריטים בודדים, קל מאוד להכניס אותם לארגז אבל הדבר אינו נכון. בעת נסיעה הארגז ינוע מצד לצד וכלים שאינם יושבים היטב בתוך הארגז יזוזו. חברת הובלות בצפון אינה יודעת מה שמתם בכל ארגז ואינה יכולה לשמור על פריטים שהונחו בלי תמיכה מתאימה בתוך בארגז.

הקפידו על תיוג נכון של כל ארגז, כולל חץ המסמן כיצד יש להניח את הארגז. ציינו בגדול האם מדובר בארגז המכיל כלים שבירים, כלים עדינים ועוד. הדבר יקל עליכם וגם על המובילים.

עזרו לחברת ההובלות בצפון בכך שתבקשו מהמובילים להוריד קודם כל את הארגזים הכבדים יותר עם הדברים שאינם שבירים, למשל ספרים. מעליהם יוכלו המובילים להניח בפשטות את הארגזים האחרים. וודאו כי כל אחד מהרהיטים קשור בתוך המשאית וכי הארגזים מונחים בצורה יציבה.

ברוב המקרים חברת ההובלות בצפון תנחה אתכם ותוודא כי הרהיטים מונחים כראוי וכיוצא בזה. בדיקה נוספת מעולם לא הזיקה, וכך , בעזרת כמה פעולות פשוטות תוכלו להפוך את ההובלה לבטוחה יותר עבור הרהיטים והרכוש שלכם ולשקטה יותר עבורכם.

חשוב לזכור! כמו כל משחקי ספורט גם בנף ההובלות אתם יכולים להיפצע מאוד קשה במיוחד אם אתם לא מודעים כיצד להרים ולהוביל ציוד ממקום א' למקום ב' . הכי בטוח זה להוביל עם בעלי מקצוע שמבינים לתחומם כך תחסכו כאבי גב מיותרים וגם סיכוי שינזק משהו הוא מאוד נמוך.

מידע נוסף: שירותי הובלות באזור העיר חולון