איך למכור מכונית לפירוק

רכבים

במצויות של היום והמצב הכלכלי הבינוני נמוך בישראל מאוד קשה להרוויח כסף בימינו.. המשק בהאטה ולהרוויח נהיה קשה מיום ליום בזמן שמחירי המוצרים תמיד עולים בהדרגה. במיוחד בימים האחרונים קראתי פוסט מעניין שפורסם "כך תעזרו לעסקים באזור הדרום בלי לצאת מהבית ". אני כבר הרבה זמן לומד בעיר אילת ואני די רחוק מכל הבלאגן שיש כרגע בארץ ,אני בין קורסים שונים באוניברסיטת בין גוריון בנגב באילת.

לפעמים בשביל לשמור או להשיג כמה פרוטות לא חייב תמיד לעבוד, אפשר למכור מוצרים שונים באינטרנט או מכירת פריטים אחרים שיש ברשותנו כגון משחקים,בגדים משומשים ובמקרה שאני מדבר עליו הוא רכב לפירוק.

כאשר אנחנו מעלים את הרעיון של מכירת רכב לפירוק אנו צריכים להבין מה עומד מאחורי הדבר או יותר נכון מה רציונל במעשה זה. ישנם אלפי אזרחים שברשותם רכבים שונים שכלל אין להם כל שימוש בהם כגון מכוניות משומשות שלא נוסעות או רכבים פגומים שסתם זרוקים לנו במחסן האחורי בבית… למה להתאצל בזמן שאפשר לעשות קצת כסף ולמכור את המכוניות לפירוק?

כשה מדברים על כסף של רכבים לפירוק אנחנו לא מדברים על עשרות או מאות אלפים אבל לפעמים למכור רכב ישן שיושב במחסן תתפלאו אותו הרכב תוכלו למכור למטרת נסיעה או פירוק ואפילו לסוחר מתכות. אז למה לא לבדוק את האופציה של סחר ברכב תמורת כמה אלפי שקלים?

למצוא סוחר רכב הוגן זוהי עבודה לא פשוטה… ישנם הרבה אנשי רכבים לפירוק שהם די נוכלים… כאשר אתם רוצים למכור את הרכב חשוב מאוד לבדוק אופציה ופגישה עם מספר סוחרי רכב. אתם תתפלאו לגלות שההבדל בין הסוחרים יכול להיות מאות ובמקרים מסוימים גם אלפי שקלים! אתם יכולים ליפול למזימה של סוחר רכב לפירוק שינסה לעקוץ אתכם במה שנקראה "שיטת מצליח" , אז אנא חברים אם אתם מוכרים את הרכב תשימו לב ותיקחו את אחריות עליכם, אינכם ילדים קטנים וחשוב מאוד להיות ערניים ולקבל את התמורה של הרכב שלכם במלואה!

מה עושים לגבי רכבים לפירוק וגריטה?

מדי שנה קיימת תוכנית ישראלית בחסות מדינת ישראל שמעודדת תושבים למכור את הרכבים הישנים שלהם. תמורה זו בדרך כלל מגיעה עד ל 3000 שח עבור הרכב הישן… עדיין לא להיתלהב מכיוון שיש לציין שיש תנאי מכירה וחייבים לעמוד בהם. , אתם מוזמנים לקרוא מידע על תוכנית הגריטה של השנה שעברה.

אז מהם תנאי מכירת רכבים לפירוק בחסות המדינה?

  • רכבכם צריך להיות בבעלותכם
  • המכונית שלכם חייבת להיום עם וותק של מעל לעשרים שנה על הכביש ( אפילו שנה פחות לא תעזור לכם להצטרף לתוכנית זו
  • את המכירה מבצעים במכונים מסויימים העובדים עם המדינה ומקבלים את הכסף בדרך כלל בתוך 30 ימים

לא משנה באיזה דרך תבחרו אז עכשיו אתם יודעים שיש 2 שיטות למכור רכב..השאלה אם הרכב מעל 20 שנה של וותק או שלא… במקרה הכי גרוע פניה לחברת פירוק רכבים יכולה לעזור אם וותק הרכב 10 שנים יותר או פחות.

לפני סיום… ככה מפרקים רכבים כמו שצריך בארהב הגדולה!!!