פירוק רכבים של חמאס והג'יאד על ידי צהל

רכבים

היום בתקופת המלחמה מאוד קשה לשרוד כלכלית, אנחנו עדים לתקופה מאוד מאוד קשה שאנו כישראלים נלחמים נגד ארגון חמאס שנמצא בתוך העיר עזה ומשתמש במגן האנושי שהם האזרחים על מנת להשפיע על העולם ולהראות לו כמה אנחנו הישראלים רעים כאשר אנחנו הורגים אזרחים.

המצב של מלחמה הוא מאוד לא קל, אני בתור תושב תל אביב מאוד מתקשה לארונה בעסק הפרטי שלי, אני מודע לכך שהעסקים בדרום הארץ הכניסו ממש מעט כסף אבל יש לציין שגם אנו תושבי המרכז לא במצב כל כך טוב.

מה שהכי חשוב זה שהמלחמה הצודקת שלנו נמשכת, אני רואה כל יום בטלויזיה כיצד צעל מבצע פירוק רכבים של מחבלים כל יום ואנ י ממש גאה במדינה. אני מוכן ליסבול נזק כלכלי למען המדינה שלי וזה הרגשתי האישית בלבד אבל אני בטוח שהרבה ישראלים שהם במצב כלכלי בינוני כמוני מוכנים לסבור את המצב.

למה חשוב לפרק את כל הרכבים של חמאס

יש חשיבות אדירה לחייל האוויר שלנו, כמובן שחייל המודיעין עושה עבודה מצויינת למרות שיש נטייה לא להזכיר אותו הרבה אבל חשוב לציין שאת עבודת איסוף הנתונים עושים חייל המודיעים והגורם המבצע הוא בעצם חייל האוויר. אחרי שחייל האוויר מקבל מודיעין מדוייק נשלחים מטוסים מסוג אף 16 לבצע את המשימה שהיא פירוק מכוניות א

פירוק מא' ועד ת

פירוק רכבי חמאס הוא הכרחי, יש לציין שצהל מתמקד במחבלים בלבד, עם כל הצער שבדבר גם אזרחים חפים מפשע נהרגים אך אין לי כל מה לומר יותר מדי,אנחנו בתושבי מדינת ישראל נמצאים במלחמה יומיומית ובזמנים אלו מבינים ומזדהים עם תושבי הדרום שסובלים רבות טילים ואזעקות וטרור. הבעיה של חמס היא שהם משתמשים באזרחים כמגן אנושי ומה שיותר גרוע מזה הוא שהאזרחים שלהם כל כך מטומטמים שהם משתפים איתם פעולה, פשוט אין גבול להסטה ולטיפשות של האנשים שם.

אז מה יהיה מעכשיו ? אני מקווה ובטוח בצהל שהוא יחריב את כל המנהרות ההתקפיות של החמאס ובנוסף יבטל את האיום הרקטי שמרחף מעל תושבי תל אביב והכי חשוב גם תושבי שדרות כי כמו שאתם יודעים הם סובלים הכי הרבה, ישובי עוטף עזה העם איתכם,מחזקים אתכם ומאמינים שצהל ינצח בקרוב ונחזור לשיגרה בקרוב!

זה היה הפוסט הראשון שלי, נתראה בפוסט והנושא הבא, אבל לפני כן נפרגן לכיפת ברזל שלנו שתומכת בנו בכל זמן וכל הכבוד לצהל על היוזמה! תמשיכו לפרק רכבים ובתי מחבלים כמה שיותר יותר טוב!

כיפת ברזל במיטבה!

רכבים לפירוק אחרי הפצצה מדוייקת של חייל האוויר שלנו, ככה נמשיך לעשות למחבלים!

עוד דבר קטן חברים, אני רוצה להשתתף בצערם של כל חיילי ישראל שנהרגו בקרב על הבית שלנו במלחמה בעזה, אני בטוח שהם שם למעלה שומרים עלינו ואני גאה בחיילים האלה מאוד. כיף לדעת שהחברים האלה נותנים את הנשמה עבורינו, אני משתתף בצער המשפחות השכולות ומצדיע לחיילים אלו חללי צוק איתן. יהי זכרם ברוך! אוהבים אתכם ומעריכים אתכם, מקווה שלא נדע עוד צער ונפרק למחבלים את הצורה בהקדם!